محل لوگو

فرکانس و ارتعاش


یکی از اصلی ترین مباحث مطرح شده در قانون جذب فرکانس و ارتعاش است که عموما با هم اشتباه گرفته میشوند. اما موضوع اصلی در مبحث فرکانس و ارتعاش این است که، فرکانس مثبت یا منفی عموما پاسخ ارتعاش مثبت یا منفی است که به کائنات ارسال کردید. اما ارتعاش چیست و چه ربطی به قانون جذب دارد؟ ارتعاش یکی از مفاهیم پایه و اصلی در قانون جذب است که حوزه ی عملکرد این قانون را مشخص میکند. ارتعاش در اصل به معنای فرکانس انرژی ای است که ذهن در هنگام فکر کردن تولید میکند. برای اینکه قانون جذب بتواند به درستی کار کند و یا در اصل نتایج سریع تر حاصل شود، نیاز است که توانایی ارسال صحیح فرکانس ها را داشته باشید تا بتوانید خواسته های خود را به حقیقت بپیوندید. اما برای رسیدن به این مهم مباحث زیادی باید بررسی شمد به طور مثال افرادی که طرحواره هایی مانند طرحواره نقص و شرم را دارند توان ارسال ارتعاشات مثبت را ندارند. همچنین عزت نفس و اعتماد به نفس نیز تاثیر دارد. با ما در ادامه همراه باشید تا به بررسی جامع قانون فرکانس و ارتعاش بپردازیم.

آنچه در مقاله قانون جذب در قران مطالعه میکنید:
. ارتعاش در قانون جذب
. قرار گرفتن در ارتعاش آرزو ها
. راز بزرگ ارتعاش
. قانون فرکان
. بکارگیری قانون ارتعاش
. قانون هم ارتعاشی
. تصویرسازی خلاقانه
. نتیجه گیری
. دانلود رایگان pdf قانون ارتعاش
ارتعاش در قانون جذب چیست؟
ارتعاش (به انگلیسی: Vibration) در قانون جذب یعنی یکی شدن با رویا و خواسته. اگر برایتان این سوال پیش آمده است که ارتعاش یعنی چی؟ و در حالت کلی ارتعاش چیست، باید بگوییم که: قانون ارتعاش یعنی در خواسته خود حل شوی و خواسته تو در افکار و باورهایت کاملا مشهود باشد. این زیباترین درجه از ارتقا و رشد فردی است که در روانشناسی هم بسیار تاکید شده است. ما بر اساس نظام باورهای خود، احساسات و حال خود را می سازیم. احساسات ما کیفیت فرکانس ذهنی-فکری ما را مشخص می کند. فرکانس همان سطح و کیفیت انرژی کار ذهن و یا بهتر بگوییم، کار تولید فکر در مغز است. پس اگر فکر خوب بکنید، فرکانس شما خوب و مثبت خواهد بود و اگر افکار غالب شما خوب و سازنده و مثبت باشد، باورهای مثبتی در شما شکل و ریشه میگیرد، و باورهای مثبت و قدرتمند در شما احساسات عالی و اشتیاق سوزانی برای “داشتن” و “بودن” بهتر و خوب تولید می کند و این می شود فرایند ایجاد و حفظ ارتعاش در قانون جذب.

 

فرکانس در قانون جذب چیست؟
اما فرکانس چیست؟ میدانید که افکاری که بصورت غالب در ذهن ما جاری هستندو در ضمیر ناخودآگاه ما وارد شده، قانون جذب را بکار می اندازند و ارتعاشات مشابه خود را تحت عنوان شرایط و تجربیات جدید به زندگی ما جذب میکنند. به شرایطی که در حال تجربه ی آن هستیم مدار کنونی ما و به ارتعاشاتی که به صورت قالب ذهن ما در آمده و هر روز و هر روز تکرار میشوند فرکانس ذهن ما میگویند. در قانون جذب هر ارتعاشی که ارسال میکنید در صورت تکرار مدام و راه پیدا کردن به ضمیر ناخودآگاه فرد به فرکانس تبدیل میشود و قانون جذب را بکار می اندازد.

انرژی فرکانس و ارتعاش تسلا
نیکولا تسلا دانشمند معروف میگه :
اگر میخواید به راز های جهان هستی پی ببرید به اون به چشم فرکانس و ارتعاش نگاه کنید !

بر اساس نظریه فرکانس و ارتعاش تسلا، مبنای قانون جذب ارتعاش است. به این معنا است که انسان به صورت مداوم در حال فکر کردن است و این افکار که از جنس انرژی هستند ارتعاشاتی را ایجاد کرده و به کائنات ارسال میکنند و اساس قانون جذب اینگونه است که ارتعاشات مختلف باهم برخورد میکنند اگر از یک جنس باشند کنار هم میمانند و اگر بر تضاد هم باشند از هم دور میشوند.
این مورد در ضرب المثل ها و اشعار ما نیز زیاد به چشم میخوره که معروف ترین اونها ضرب المثلیه که میگه :

کبوتر با کبوتر باز با باز / کند همجنس با همجنس پرواز

راز فرکانس و ارتعاش
تا کنون به این موضوع اندیشیده اید که چرا ما انسانها می توانیم به سرعت با صداهایی که الگوی ریتمیک دارند ارتباط برقرار کنیم؟ چرا که صدا و موسیقی آیتمی است که میان همه ی انسان ها با هر فرهنگ و از هر خبطه جغرافیای مشترک است. اما خوب گوش کنید اکنون میخوام راز فرکانس و ارتعاش را با شما در میان بگذارم.ارتباط ارتعاش با همه چیز از طریق صداست اما تعداد کمی از مردم قدرت فرکانس صدا را می دانند، این قدرت می تواند به عنوان یک سلاح استفاده گردد یا می توان آن را به عنوان جزئی از درمان استفاده کرد اگر بتوانید صدار ارتعاشاتی را که میخواهید بشنوید، با سرعت هرچه تمام تر آن ارتعاشات به فرکانس تبدیل میشوند. برای همین هم است که اساتید انگیزشی دائما میگویند که جملات تاکیدی خود را با صدای بلند تکرار کنید و یا آنها را ضبط کرده و هر روز گوش دهید.

ارتعاش چیست - قانون ارتعاش - ارتعاش - ارتعاش یعنی چی

چرا همه در ارتعاش آرزوهای خود قرار نمی گیرند؟ (قانون ارتعاش قانون جذب)
صرفا اینکه شما چیزی را درخواست کنید کافی نیست. باید این خواستن از جنس خواستن یه “خواستگار سمج” باشد. یعنی لحظه به لحظه فرد فکر می کنید که چطور باید به عشق خود دست یابد. یعنی اگر همه خانواده دختر هم ناراضی باشند و هزاران مانع پیش روی او قرار گیرد او لحظه ای از خواستن کوتاه نمی اید. آیا شما تا حالا چیزی را مثل یک خواستگار سمج خواسته اید که به آن دست نیافته باشید؟؟؟ شاید موضوع ساده‌ای به نظر برسد، اما اعمال قانون جذب در زندگی روزمره اصلاً ساده به نظر نمی رسد. در ارتعاش بودن و یا افزایش ارتعاش کار ساده است اما باید همیشگی و مستمر در فرد به یک عادت فکری -ذهنی بدل شود. در غیر این صورت اینکه فقط لحظاتی از شبانه را در ارتعاش باشید و احساس خوب ایجاد کنید، هرگز کافی نیست!

 

 

  انتشار : ۳ شهریور ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 57

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما