محل لوگو

دوربین جاسوسی


دوربین جاسوسی کنترل از راه دور

دوربین جاسوسی کنترل از راه دور دوربین‌های کوچکی هستند که برای مسائل امنیتی و پیشگیری از سرقت ها مورد استفاده قرار میگیرند. این دوربین های کوچک را میتوان به راحتی در منزل و یا وسایل نقلیه مخفی کرد و بدون اینکه کسی از وجود آن مطلع شود، رفت و آمد های مشکوک را به وسیله این دوربین جاسوسی کنترل از راه دور کنترل کرد. البته لازم به ذکر است که دوربین‌های کوچک کنترل دار در موارد و عمل‌های پزشکی مانند آندوسکوپی نیز کاربرد دارند. چرا که در برخی از عمل های جراحی، پزشک نیازمند این است که، قسمت‌های داخلی بدن بیمار را از طریق مانیتورهای بزرگ مشاهده و بررسی کنند که بدین منظور از دوربین های کوچک استفاده میکنند.

البته دوربین های کوچک که آنها را به نام دوربین جاسوسی کنترل از راه دور نیز یاد میشود، در تحقیقات علمی نیز مورد استفاده قرار میگیرند. محققان و دانشمندان در ساخت ربات‌ها، تحقیقات علمی و پزشکی از دوربین‌های کنترل دار استفاده می‌کنند. البته از دیگر موارد مصرف دوربین های کوچک میتوان به مراقبت از فرزندان و سالمندان نیز اشاره کرد. با نصب دوربین جاسوسی کنترل از راه دور در اتاق سالمندان و یا فرزندانتان می‌توانید به راحتی با مشاهده آن‌ها نیازهایشان را برطرف کنید.

اصلی ترین کاربرد دوربین جاسوسی

دوربین جاسوسی کنترل از راه دور

همانطور که از نام دوربین مشخص است از این دوربین ها برای کار های جاسوسی و به صورت مخفیانه استفاده می کنند به اندازه ریز و کوچک می‌باشد که قابل دیدن نیست و معمولاً در داخل وسایلی نصب می کنند که کسی نتواند به آنها شک کند و تصاویر را به خوبی ثبت و ضبط می نماید در ادامه قصد داریم شما را با دوربین های مداربسته جاسوسی یا مخفی آشنا کنیم.
دوربین های مداربسته مخفی دارای انواع متنوع می باشند که استقبال زیادی از آن می شود و قیمت این دوربین ها نیز بسیار ارزان می باشند ولی توجه داشته باشید که شما به هیچ عنوان بدون مجوز نمی توانید این دوربین های مدار بسته جاسوسی را خریداری نمایید برای استفاده از این دوربین های مدار بسته معمولاً در داخل خودکار یا جای دستمال کاغذی، جیب یا عروسک و غیره نصب می کنند که هیچ گونه افرادی نمی توانند به صورت عادی به آن دید داشته باشد.

انواع دوربین جاسوسی کنترل از راه دور

دوربین جاسوسی کنترل از راه دور در ۲ نوع دوربین مداربسته سیمی یا دوربین مداربسته بی سیم تولید و به بازار عرضه می‌شود که معمولاً در دوربین های مداربسته سیمی از یک کابل استفاده کرده که تصاویر را نشان می‌دهند ولی دوربین های مداربسته بی سیم به هیچگونه کابلی نیاز نیست و شما می توانید تصاویر و فیلم های ضبط شده را بر روی دستگاه هایی که صفحه نمایش دارند مشاهده کنید برای این کار شما نیاز به تجهیزات شبکه خاص و پیچیده ای ندارید.
در نظر داشته باشید که دوربین های مدار بسته جاسوسی یا مخفی ممکن است دارای قابلیت کنترل از راه دور باشند و همچنین شما می توانید صدا را ضبط کنید.

تنوع دوربین های مداربسته جاسوسی یا مخفی

دوربین جاسوسی کنترل از راه دور

تنوع دوربین های مداربسته جاسوسی یا مخفی در چیست

دوربین های جاسوسی سوزنی

یکی از پرکاربرد ترین و مهم ترین دوربین های مدار بسته مخفی دوربین های سوزنی می باشند که توجه کنید در بازار شما می توانید این دوربین ها را به نام مینیاتوری نیز بشناسید و معمولاً این دوربین ها دارای یک لنز بسیار کوچک می باشند که شما توسط آن می توانید تصاویر را مدیریت کنید تنها عیبی که دوربین جاسوسی کنترل از راه دور دارند نمی‌توان در شب از این دوربین مداربسته جاسوسی استفاده کرد چرا که برای این که تصاویر با کیفیت داشته باشید باید نور محیط بیشتر باشد معمولا زاویه دید دوربین های سوزنی ۶۹ درجه می باشد.

دوربین های مداربسته بند انگشتی

این دوربین های مدار بسته از کیفیت تاثیر بالایی برخوردارند که سایز کوچکی دارند و همچنین با استفاده از پایه کوچکی که دارد شما می توانید در هر مکانی که خواستید نصب کنید.

دوربین های جاسوسی مینیاتوری معمولی

دوربین جاسوسی کنترل از راه دور

این دوربین ها معمولا از طراحی ساده برخوردارند که شما برای کار های پیچیده نمی توانید از این دوربین های جاسوسی استفاده کنید و دارای قیمت ارزان می باشند و کیفیت تصویر بالایی را دارند و یکی دیگر از مزایای این دوربین ها این است که شما می توانید دوربین های جاسوسی مینیاتوری معمولی را به راحتی جاسازی کنید.

دوربین های جاسوسی آینه ای

این دوربین کوچک کنترل از راه دور معمولاً در داخل یک آینه که به شکل محدب می‌باشد قرار می گیرند و باید در جایی نصب شود که نور مناسبی داشته باشد چرا که اگر نور محیط کافی نباشد ممکن است کیفیت تصویربرداری کمتر باشد.

دوربین های جاسوسی مینیاتوری پین هول

یکی دیگر از انواع دوربین های مداربسته مینیاتوری دوربین پین هول می باشد که معمولا لنز این دوربین ها در داخل یک دایره کوچک قرار می گیرد و شما می توانید تصاویر را کنترل کنید یکی از محبوب ترین دوربین های مداربسته جاسوسی دوربین مینیاتوری پین هول می باشد چرا که از کیفیت بالایی برخوردار است و کارایی بالایی را نیز دارد.

منبع: negaco.com


بیشتر بخوانید: قانون جذب

  انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 30

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما