محل لوگو

دوربین بولت


در این مقاله متوجه خواهید شد دوربین مدار بسته بولت چیست؟ و جهت خرید از نمایندگی داهوا در تهران روی لینک کلیک کنید.

دوربین مدار بسته بولت

یکی از انواع دوربین مداربسته که دارای قابلیت ضدآب می‌باشند دوربین بولت است و دارای شکل ظاهری به صورت استوانه بوده به این خاطر به دوربین بولت معروف شده است بیشتر در محیط های بیرونی مورد استفاده قرار می گیرد اما در محیط داخلی نیز در بعضی مواقع نصب می کنند توجه داشته باشید که دوربین بولت در بازار به دوربین گلوله‌ ای یا دوربین بالت نیز شناخته می شود.

کاربرد دوربین مدار بسته بولت

دوربین های مداربسته بولت از استاندارد آی پی ۶۶ و آی پی ۶۷ برخوردار می باشد یعنی این دوربین در برابر نفوذ آب و گرد و غبار از مقاومت بالایی برخوردار است برای همین اگر شما می خواهید در محیط های خارجی از دوربین های مداربسته استفاده کنید بهترین گزینه دوربین های مداربسته بولت می باشند چرا که در برابر شرایط آب و هوایی مقاومت بیشتری دارد.

البته در نظر داشته باشید که دوربین های مداربسته بولت در برابر آب مقاوم هستند اما به این معنی نیست که شما این دوربین های مداربسته را در داخل آب غوطه ور کنید.

شما می توانید دوربین های مداربسته بولت را بر روی دیوار نصب کنید جنس بدنه دوربین های مداربسته از فلز می باشد که باعث افزایش مقاومت این دوربین های مدار بسته شده است شما می توانید برای پوشش فضای بیرونی ساختمان مانند فضای بیرونی فروشگاه یاماها و تنها و غیره از دوربین های مداربسته استفاده کنیم چرا که گزینه بسیار مناسبی باشد.

چنانچه نیاز به تعمیر دوربین مداربسته خود دارید با همکاران ما در بخش تعمیرات با شماره تماس ۴۱۲۱۷-۰۲۱ در ارتباط باشید.

انواع دوربین مداربسته بولت

دوربین های مداربسته بولت به سه دسته تقسیم می شوند کیفیت های متفاوت ساخته می‌شوند.

دوربین مداربسته بولت آنالوگ
دوربین مداربسته بولت آنالوگ hd
دوربین مداربسته بولت تحت شبکه

ویژگی های دوربین مداربسته بولت

این دوربین های مداربسته کیفیت تصویر زاویه دید و قابلیت دید در شب و غیره از ویژگی های دوربین های مداربسته بولت می باشد که شما باید در هنگام خرید به آنها دقت کنید در ادامه این ویژگی ها را برای شما ذکر می کنیم.

زاویه دید دوربین مداربسته بولت

دوربین های مداربسته بولت با توجه به لنز به کار رفته در دوربین زاویه دید متفاوت می باشد اگر فاصله کانونی لنز دوربین کمتر باشد زاویه دید دوربین بازتر و تصاویر واضح تری را خواهید داشت در دوربین های مدار بسته بعد از دو نوع لنز ثابت و لنز متغیر استفاده می شود.

دید در شب دوربین مداربسته بولت

یکی از دوربین هایی که دارای قابلیت های دید در شب می باشند معمولاً دوربین های مداربسته بولت هستند این دوربین ها در محیط هایی که نور وجود ندارد نیز می توانند تصاویر را به خوبی ثبت نماید. تصاویر در شب یا تاریکی مطلق از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که به این خطر در دوربین های مداربسته بولت این قابلیت تعبیه شده است و به خاطر کمبود نور در شب و عدم امکان استفاده از منبع نور سفید معمولاً از امواج نور IR برای ثبت تصاویر در شب استفاده می کند.

توجه داشته باشید که برد دید دوربین های مداربسته بولت در تعداد و نوع ال ای دی هایی که در آن به کار رفته است بستگی دارد شما می توانید برای بالا بردن سطح کیفیت تصاویر دوربین مداربسته بولت در شب تکنولوژی مادون قرمز EXIR استفاده کنید کیفیت خیلی بالا تر و واضح تر از نور مادون قرمز معمولی می باشد.

منبع: نظارت گستر ایمن

  انتشار : ۹ اسفند ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 44

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما